Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | B-RAL1 | ||
Čas startu | 10:20:00 | ||
Rychlost | 90 | ||
Imatrikulace | OK BZW 01 | ||
Typ | BioniX2, Tanarg neo 912 | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1833 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 10 / 0 / 0 | 1000 |
Vzlet [S / Z / D] | 10:20:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 250 | 250 |
Protisměrný let [P] | 1 | -611 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 10:27:00 | 10:28:55 | ANO | ANO | GND - 3500 | 11 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 10:30:19 | 10:31:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 95 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 10:37:33 | 10:37:50 | ANO | ANO | GND - 3500 | 152 | 94 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 10:42:25 | 10:41:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 245 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 10:43:54 | 10:42:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 287 | 0 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 10:49:41 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 10:59:08 | 11:00:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 677 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:01:53 | 11:03:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 576 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:05:18 | 11:07:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 587 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:10:19 | 11:12:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 580 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 11:16:07 | 11:17:04 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 460 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 11:20:32 | 11:27:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 290 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 11:23:57 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:27:09 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B08 | PB | 99.72 | 11:34:29 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:37:37 | 11:43:33 | ANO | ANO | GND - 3500 | 455 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 11:41:23 | 11:46:49 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 449 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:46:23 | 11:51:46 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 527 | 0 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 11:49:20 | 11:54:10 | ANO | ANO | GND - 3500 | 513 | 0 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 0 | 00:00:00 | 0 | |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |